måndag 9 maj 2011

Bra helg och nu bakning!

Whohoo! Jag klarade Vårruset utan att går nånting och jag sprang under den tiden som jag satt som mål! Så jag e supernöjd! Nästa mål att sikta på kanske blir att ta 10km på Blodomloppet. Beror på om jag orkar hålla det uppe men det tror jag.

Helgen vart nice med teameftermiddag med jobbet i fredags och sen lite häng och utgång med folk. Lördagen var chill med häng hos Lasse med god Tacopaj och lite tv-spel och söndagen var lugn med lite jogging och volleyboll och sen bara lugnt kväll.

Nu har jag just hjälp Jacob att baka en kaka eftersom han slutar på sitt jobb i morgon och ville bjuda på nåt gott. Krämig yoghurtkaka med mumsigt kokostäcke. Låter det inte gott? Återkommer med resultat sen om hur det smakade!

Nu är vi supersociala. Han sitter och spelar NHL och jag sitter vid datorn. Vilket umgänge! :P

Nepp! Dags att fixa glasyren snart.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar