måndag 2 maj 2011

Deklarera och jogga.

Sådär. Lyckades komma runt munksjön idag med. 6.3 km blev det och jag är nöjd. Var sjukt hungrig sen när jag kom hem så det fick bli en stor sallad med keso och det var gudomligt gott. Sen somnade jag i soffan som en stock men kom på sen att jag vart tvungen att deklarera så det var bara att knalla upp och fixa men nu är det gjort.

Nu sitter jag här i min rosa jumpsuit och ska snart sova. Hoppas ni haft en fin dag också. Imon blir det till att ta sig upp till ytterligare en joggingrunda med Lasse, dock lite lugnare och kortare än idag. Onsdag sen blir vilodag för att ladda batterierna till torsdag. Yeyy!

Godnatt!

/E

2 kommentarer:

  1. Jasså, ska du ta det lugnt imorgon? ;) Tjuvtränat har hon gjort också ser jag. Hehe.

    SvaraRadera
  2. Haha, Liite. Lite kortare runda blev det iallfall. Ja. lite tränat har jag ju gjort såklart. Vå får springa snart igen!

    SvaraRadera