måndag 2 maj 2011

Gomorron!

Dagens första träning gjord. Blev ett snabbpass på gymmet. Gick upp vid 07.15 imorse för att kanske gå till jobbet. Visste inte när jag började och dit jag kan ringa och kolla öppnade inte förrens 07.45. Så började gå mot jobbet och sen när jag ringde så visade det sig att jag börjar 10.30. FAIL! Men då passade jag på att utnyttja tiden och sprang till gymmet. Blev lite stressigt men det gör inget. Bättre det än att dega hemma. Nu frukost med en skiva Lingongrova med Keso och ett glas mjölk för att fylla på energin!

Helgen har varit fin. Blev en två-dagarns denna helgen dock. Not good:p Fredagen tillbringades först i Linköping med min mammi där det shoppades alldeles för mycket. Sen på kvällen mötte jag upp Svac och senare även Ninni och vi satt på Twin med lite folk och tjötade. Så gött att kunna sitta på uteserveringarna nu på kvällarna!

Lördagen blev mest seg men på kvällen blev det grillning med gött folk och sedan utgång med mina dansbrudar och det e ju alltid skoj :D

Söndagen spenderades till mesta del i soffan men sen släpade jag mig ut och sprang och det blev inte mindre än ca 8 km. Det gick inte fort men det var iallafall längdrekord! Det är roligt att jogga. Och nu ska jag ju springa Vårruset på torsdag med så det e bra att öva!

Nepp. Dags att kila mot jobbet. Ikväll blir det jogging igen men inte lika långt.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar