tisdag 11 oktober 2011

Glee!

Är sjukt insnöad på Glee just nu. Har precis plöjt 1:a säsongen och har börjat på 2:a. Det är ju så himla bra. Förstår dock att inte alla gillar det. Den är ju rätt inriktad på Cheesy highschool-tema och såklart sååång och musik och dans. Så det är ju inte så konstigt att jag gillar det!! :D

Det är så gött när man kommer hem från jobbet och bara får krypa ner i soffan och hoppa in i Glee-världen. De har alltid nån sång som passar det humöret man är på och man sitter och småsjunger med i låtarna.

Så just nu är det soundtracket från säsong 1 som går i mina lurar typ hela tiden. Jag kom på mig själv med att mima med i låtarna när jag gick på löpbandet på gymmet idag:# Det såg nog rätt kul ut. Haha!

Eftersom jag bloggar från mobilen nu så vet jag inte hur man länkar låtarna med tänkte lägga upp en liten lista med några av mina favoriter senare när jag kommer hem:D

Nu e det dags att jobba!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar