onsdag 30 november 2011

Dag 1. Lättast?

Jag tror denna dagen kommer att vara den lättaste av dem alla. För nu är jag pepp och taggad att jag ska fixa det här. 25 dagar utan godis kan tyckas vara lite men för någon som verkligen ÄLSKAR godis och äter det säkert minst 3-4 dagar i veckan(iknooow.) är detta 25 väldigt långa dagar.

Jag skulle inte vilja säga att jag är beronde(absolut inte erkänna det iallafall...) utan jag gillar bara godis väldigt mycket. Speciellt lösgodis och choklad. Skulle kunna äta det varje dag om det inte vore så att jag skulle bli stor som ett hus då.

Men det svåraste blir nog min kära Cola och Julmust. Vad ska hålla mig vaken mina tidiga mornar nu? Men jag ska fixa det och föhoppningsvis sen inte behöva käka lika mycket :p

Cheers!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar