onsdag 30 november 2011

Jag överlever nog..

Iallafall denna dagen. Sen kan jag sätta ett kryss på nedräkningen! I morgon är det bara 24 dagar kvar! I år kommer jag då verkligen på riktigt vara som ett barn på julafton;) Både massa god julmat OCH godis! Kommer bli helt super!

Tänk vad mycket som kan hända på kort tid. För exakt 6 månader sen slutade jag på mitt gamla jobb och i samma period sökte jag till Friskis&Svettis som sökte folk. Och tänk att faktiskt jag fick jobb! Jag var sjukt trött på mitt gamla jobb och så får jag jobb nästan direkt efter varslet och dessutom på Friskis! Har ju tränat här i flera år och att dessutom nu få jobba här är väldigt kul:)

Har varit här i snart fyra månader pch det har gått så sjukt fort! Astrevliga kollegor och alla medlemmar är ju så roliga och härliga! Allt från gamla Agda till lilla bebisarna som mammorna har med sig. Och det passar mig perfekt eftersom jag är alldeles för pratsam för
mitt eget bästa ibland men i nästan alla fall är verkar alla tycka det är kul:) Att se det där goa leendet när man önskar folk trevlig helg och alla trötta och utmattade gymmare som är nöjda med sina pass.

Jönköping gör sig påmint varje dag om att det är så litet, alla känner alla och det händer inte så mycket skoj och jag åker ju helt klart gärna hellre till Sthlm och hälsar på Jacob.

Så det är skönt att man iaf har asroligt jobb:) Flyttar jag härifrån nån gång så hoppas jag att jag får ett lika kul jobb! :D

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar