torsdag 22 mars 2012

Morgonpromenad!

Ja, Igår gick ju startskottet och det gick ju bra.:)
Gårdagens träning blev:

45min Styrketräning+15 min sällskapscrosstrainer
45 spinning.

Lagom och bra. En härlig paus i solen mellan passen fick det ju bli för att återfå lite energi och ladda om. Sen blev det jobb på det och avslutade dagen nöjd och glad ;)

Idag hade jag tänkt köra morgonspinningen men kände när klockan ringde imorse att kroppen behövde lite mera vila. Så skjuter på spinningen tills imon istället och tog vara på det helt underbara vädret idag! Tog en promenad som slutade på 10 km på ca 1 tim och 25 min. Gött tempo hela tiden och svettigt då solen låg på.

På dagens schema står även tvättning, städning, laga storkok och om jag hinner ska jag köra lite benträning på gymmet innan jag börjar jobba. Beror på hur lång tid allt annat tar. Annars finns det utrymme för gym innan spinningen imon. :)


Underbart väder ute, äntligen är våren på väg!


Klarblå himmel och en supernice runda runt sjöarna :)


Skadade tummen igår men ändå tummen upp för bra väder och bra dag! :)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar