lördag 28 april 2012

Bowling!

Gårdagskvällen var rolig! Bowlade med ca 50 st av värdarna och kollegor på jobbet och sen satt vi hemma hos mig och chillade och drack lite vin! Hade för tanke att gå ut men ingen peppade och var inte så taggad på att dra ut själv :/

Idag börjar jag med några timmars jobb och sen ska jag ut till Visingsö med goa vännerna! Grillning, vin och gott sällskap kommer inte bli fel!

Shoppade nya brallor igår. Fick lite ryck. Tre stycken med samma modell men olika färg. Hög midja och sitter som ett korvskinn ungefär :P Jag diggar dem! Kommer nog bli väl använda byxor kan jag lova.



























Bilderna vill inte riktigt som jag idag. De vill inte hamna i mitten :( Men så här ser ett par av byxorna ut. Man ser inte midjan så mycket men de är nice :D

2 kommentarer:

  1. Vars ifrån?! Skitsnygga ju! ;)

    SvaraRadera
  2. Vero Moda! Perfekta :) Kommer verkligen bli ett standardplagg! :D

    SvaraRadera