tisdag 1 maj 2012

Äntligen VÅR!!

Sicken härlig vårdag det har varit idag! Sov ända till 9.30ish och slöade en bra stund innan jag fick i mig frukost. Huvudet bultade lite efter gårdagen men med lite mat i magen blev det bra. Mötte upp Linn för en promenix runt Munksjön och senare nån timmes solande på en brygga. Så göttigt väder. Dock resulterade det ju såklart i en mindre charmant solbränna på näsa och panna:( Men med lite aftersun på det så försvinner det nog tills i morgon. Hann hem och vända en snabbis för att cykla vidare mot nästa trevliga stopp för att umgås :)

Nu är jag precis hemkommen från dansen och har äntligen fått lite mat i magen. Humöret och blodsockret var inte på topp sista halvtimmen på lektionen^^ Men nu så. Nu är jag människa igen. Snart dags för lite sömn så jag orkar upp i morgon bitti. Löpning och gym står på schemat i morgon. Får se hur benen håller men hoppas på att orka milen i morgon. Åtminstone en bra runda. Men sätter inget måste på lång löpning. Satsar på att inte ha ont i första hand :) 

Gårdagen vart trevlig med. Slutade med att jag hängde på min bror och hans polare och chillade och svirade ut en sväng på krogen. Nån drink för mycket kanske men nu mår jag fint^^

En alldeles lagom lugn och ledig dag har det varit. Har varit så skönt att bara ta det lugnt. Inga direkta måsten. Behövde en sån här dag. Ladda batterierna lite. I helgen är jag också helt ledig. Det ska bli riktigt nice. Ta det lugnt och träna mycket :D

Sov så gott!


Gofrulle! Nog för att pizza är gott men jag gillar riktig frukost!


Äntligen börjar det bli vår på riktigt! 


Underbart väder att cykla i. 


Solande på bryggan. Inte fel alls! Lite solsting dock :(


Äntligen har Volleybollsäsongen börjat på Vätterstranden! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar