tisdag 8 maj 2012

Då var det gjort! :)

Sådär! Då var det gjort. Jag hoppas de inte märkte för väl att jag var apnervös ;P Fick dessutom köra sist av alla. Vet inte om det var bra eller dåligt^^ Jag gav så mycket energi och glädje jag hade och gjorde det jag planerat(i princip) och det känns inte katastrofalt dåligt. Man brukar ju lixom ha en sån där känsla i magen om det gick bra eller dåligt. Går jag inte vidare vet jag iaf att jag gjorde vad jag kunde. Och såfall kommer jag försöka igen till hösten. Får se hur det går. Tar inte ut nåt i förskott. Det kan gå bra eller pannkaka. Jag hade iallafall väldigt roligt :)

Drog en löptur innan uttagningen och den behövdes nog. Satte nytt rekord (även om det fortfarande går sakta) på kortrundan för jag nog var lite stressad. Och det var skönt att lite stress rann av under springandet.

Dags för lite kvällsmat och sen sova och ladda för en ny dag imorgon!

Och tack alla fina människor som peppar och tror att jag fixar det här med att bli ledare. Kanske låter lätt för vissa men för mig är det en utmaning som jag hoppas att jag klarar! :) Det ger massa extra boost när även ni tror på mig.

Kvällens låt.Chill, bra variant av Loreens, My heart is refusing me.

Sov gott!

3 kommentarer:

  1. Då tar ja ut i förskott åt dig, tror verkligen du blir uttagen! Önskar jag kom hem tidigare å kunde gå på dina pass, du får fortsätta tills jag kommer helt enkelt :D puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! vad gullig du är :) OM jag går vidare så kommer jag inte börja leda förrens till nästa vår. Utbildningarna är i höst :) Och OM jag går vidare(Tar inget för givet) så kommer jag leda ett bra tag! :D

      Radera
  2. Vet du vad kexet! Blir du ledare, så kommer jag på passen! Blir väl till att köpa friskiskort igen!!

    SvaraRadera