tisdag 8 maj 2012

Nu kör vi!

Nervös som tusan. Nu är det mindre än en timme kvar. Första uttagningen till ledarutbildning på Friskis och till att bli aerobicledare! Det skulle vara så sjukt roligt! Det är bara att ge allt! Jag vet att jag kan hålla takten och jag kan koreografera men kan jag leda? Är jag den som kan inspirera andra och peppa dem? 

Något som detta med att bli ledare också innebär är att jag kommer stanna i Jkpg ett bra tag framöver och för första gången på länge så känns inte det så skrämmande faktiskt. Jag har goaste jobbet och familj och vänner här och jag är faktiskt bara 24. Jag ska nog hinna med allt jag vill göra :) Och även om det låter fånigt så är jag faktiskt singel. Jag har bara mig själv att ta hänsyn till. Jag kan göra precis vad jag vill :) Sen kan man ju aldrig veta om ens framtida man kommer gående runt hörnet nån dag men det lär man nog märka ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar