tisdag 8 maj 2012

Förra veckans träning.

Förra veckans träning var helt okej. Mycket cardio men gymmotivationen har gått och gömt sig nån stans plus att jag är så taggad på att springa nu när jag får det igen. Så då blir det väldigt mycket sånt.

Just nu är jag gräsligt trött. Det är aldrig riktigt mänskligt att gå upp 4.45 på morgonen plus att jag inte kom i säng lika tidigt sm vanligt igår. Fick för mig att börja storstäda lite. Rensa tankarna lite och röja samtidigt. Så kom nog inte i säng förrens 23.15-nånting. Alldeles för sent för att vara mig. Men efter jobbet ska jag hem och ta en välfötjänt powernap på nån timme för att ha energi till uttagningen ikväll. Jag är så nervös. Hopppppas det går fint.

Summering av förra veckans träning:

Måndag:
47 min löpning
45 min Spinning

Tisdag:
90 min Dans
60 min Promenad

Onsdag:
60 min Löpning
45 min Styrketräning.

Torsdag:
45 min Spinning
47 min löpning

Fredag:
30 min Löpning
55 min Spinning

Lördag:
54 min Löpning

Söndag:
50 min Löpning
45 min gym + 15 min löpning som uppvärmning till utegymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar