måndag 28 maj 2012

Ny vecka nya tankar.

Dags att ta sig tillbaka till gymmet. Idag får det nog bli ett lätt helkroppspass. Antagligen i TRX. De är så sinnessjuk bra de där banden. Kanske skulle ta och investera i ett par egna. Fick även inspiration av Becka till att köpa en typ "Att-göra-tavla" Har haft en sen tidigare men den vet jag inte var den tagit vägen. Så ska försöka hinna förbi Granit sen efter gymmet.

Helgen har varit bra. Schlagerfest hos en vän i Lördags och det var så sjukt roligt! Man har verkligen alltid jättekul när man umgås med dem :)

Men helgen innebar även lite annat. Hjärnan har gått på högvarv minst sagt. Sannerligen. De personer som ligger dig närmst om hjärtat och också makten att såra dig som mest. Att en så liten grej som att investera tid i någon. Det blev bara knas. Även om det antagligen inte var meningen. Men vad gör vi åt allt det här?

Nä, Nu ska jag till gymmet. Tills igår hade jag vilat sen i torsdags och det märktes när jag var ute och sprang. Sån härlig energi! Har lite värk i vaderna idag men hoppas det släpper. Underskatta inte vila :) Helgens svullande gjorde nog sitt också. ;)

Måste försöka dra ner lite på träningen. Förra veckan fick mig att tänka lite. Men det är svårt när det är något som man tycker är så roligt.

Nu laddar vi för en grym vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar