fredag 7 september 2012

Jag är ingen morgonmänniska..

Absolut inte! Jag är lika seg varje gång jag ska upp på morgonen och snooze-knappen är min bästa vän. Jag skulle vilja va sån som bara kunde stiga upp direkt och alltid vakna runt 7 varje dag av sig själv. Så är det inte. Men jag försöker ändå även de dagar jag jobbar kväll/de dagar jag inte börjar tidigt att gå upp tidigt då man får så mycket mer tid att göra av med under dagen. Helst gå upp innan 8 varje dag så man slipper stressa och hinner med allt man ska göra. För att inte tala om att äta frukost i lugn och ro! Idag ser schemat ut så här: 

07.00 - Tvättid/Städa/fixa matlåda o.s.v
11.00 - SpinIntervall
13.00-19.35 - Jobb
19.45 - Helg! Filmkväll med en kompis. 

Då har jag hunnit med det mesta på en dag. Vänner, Jobb, träning och lite nytta. Så om jag hade sovit till 12 hade jag ju missat hälfter ;)

Nu snart iväg mot spinning!

//E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar