torsdag 6 september 2012

Seg och lite slut i skallen men glad ändå :P

Då var man hemma från dagens jobbande. Har hunnit med både morgonspinning (6.45, lika stolt varje gång jag kravlar mig dit^^) Städa lite här hemma, umgås med min vän Gustaf och sen jobbat så nu är jag seg i skallen och redo för att sova. Vart egentligen bjuden på kräftskiva ikväll men huvudet är trött och min sociala sida har redan gått och lagt sig och jag ska dessutom jobba imon. Förlåt. Jag lovar att komma nästa gång! 

Får man lov att gå och lägga sig redan 21.30? Haha, jao. Tvättid imon vid 07.00 är det tänkt med. Får hoppas jag är lika pigg på det imorgon bitti!

Ser fram emot helgen. På lördagen vankas KickAssKickOff på jobbet med massa träning, roligheter, fest och underbara människor. Jag ska lära mig cykla lite bättre, träna ute och dance my ass off på sista Streetpasset. 

Dans är bland det bästa som finns! Det är nog ingen träningsform som slår den glädjen som ett danspass ger.

Godnatt och sov gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar