onsdag 21 november 2012

Åter till gårdagens klantighet.

Asrolig danslektion avslutades med lite rolig showoff och catwalk men självklart blev jag lite ivrig och tänkte avsluta det hela med ett snygg spagat. Och visst var det ett snyggt avslut men det sa PANG i mitt övre muskelfäste i låret och fy satan i helvete vilken värk jag har nu. Hoppas det bara är en sträckning men är det illa har jag skadat/slitit av nån muskel. Lyckades få en tid hos sjukgymnasten imorgon och hoppas det bara är nåt lindrigt. Klantigt och oförsiktigt. Nu går jag runt som halta lotta och det gör ont hela tiden när jag sitter, står eller går. Smart Ester, jävligt smart...

Så veckans träning som jag så fint planerat får jag ändra. Vila och överkroppsträning lär det bli om jag har tur. Beror på vad jag får för dom imorgon :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar