tisdag 20 november 2012

Vilar bort några timmar...

Det här är nog mina slöaste timmar på hela veckan. Tisdagar mellan 14.00-17.00. Då har jag jobbat mellan 05.45-13.30 och sen ska jag dansa mellan 17.30-21.15. Ofta blir det nån timmes sömn här i mellan. Ibland fler för jag är alltid skittrött på tisdagar^^ Men idag var jag även lite effektiv. Bakade en kaka som skulle va inne i ugnen 50 min = Lagom tid för powernap! Nu försöker jag hitta energin till att dansa om en stund. Men det kommer. Dans är ju trots allt roligaste träningsformen! No doubt about that ;-)

Sitter och finular på grejer jag önskar mig (Hej Tomten!!) 

-Pulsklocka
-Löpkläder anpassade för vinter
-Skidor/Pjäxor
-Ny vinterjacka 
-Snö
-Underställ
-Dubbdäck
-Termobyxor

o.s.v..... Listan kan göras lång och jag kommer såklart köpa vissa av dessa grejer inom en snar framtid ändå eftersom de behövs för den kommande vintern. Men man kan ju alltid önska lite med.. ;-P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar