tisdag 20 november 2012

Veckans träningsplanering

Sitter och planerar veckans träning. Som vanligt tränar jag inte till något särskilt just nu men förhoppningsvis innom en snar framtid har även jag nån form av mål. Just nu är det mest för att träning är så jäkla kul och i styrkesyfte. Försöka bygga lite starkare överkropp då jag ska börja leda pass till våren.

Mina vänner tycker jag är knäpp ibland som tränar så mycket. Men det är ju för att det är så kul. Dansen är som vanligt roligast och mest motiverande men är som alltid grymt sugen på att prova nya grejer. Nu efter en veckas ofrivillig vila(satans förkylning...) är motivationen på topp!

Den här veckan ser förhoppningsvis ut såhär:

Måndag: Spinning - 55 min
Tisdag: Balett och Feminine Vibe - 90 min, 60 min
Onsdag: Gym - 60 min
Torsdag: Spinning - 55 min
Fredag: Gym - 60 min
Lördag: Spinning - 55+55 min. (Tanken är att prova dubbelpass :-/ )
Söndag: Viiiila (Kanske ;)

= 490 min härligt svettande om jag räknat rätt^^
Får se på söndag om allt kom med eller om det blev mer/mindre.

Idag ska jag pallra mig till Team Sportia och inhandla nån form av smörj till min kedja på cykeln som gnisslar nåt så förjordat. Efter ett antal påpekande och onda ögon från vissa personer är det dagas att ta hand om min stackars cykel om den faktiskt ska överleva vintern och några år till. Får väl onda ögat från cykelpersonalen där med kan jag tro....

Note to self: Ta hand om din cykel pucko!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar