fredag 25 januari 2013

Grymmepass och ny träningskompis!

Grymt härligt pass med motionärerna idag. Alla moment satt och jag kom ihåg att säga allt på rätt ställe :-) Kanske är för jag körde passet för 4:e gången denna veckan. Skönt dock att det börjar falla på plats. Det är så kul att peppa och se dem kämpa och att de har så roligt på träningen samtidigt. Det gör en glad som ledare. Hann även med att köra några olika övningar för mage efter passet så hoppas på lite träningsvärk imon :P

Innan jag körde igång mitt pass idag for jag in en snabbis på TeamSportia för att köpa ett par termobyxor till fjällen. Ett par fina lila byxor fick följa med hem och dessutom denna pärla. Min nya träningskompis. Min nya pulsklocka! Har funderat länge och väl på att jag borde investera i en sådan då jag tränar mycket konditionsträning och dessutom framför allt vill kunna utvecklas i min träning. Detta är ett bra hjälpmedel på vägen. En Polar RCX3  med extern GPS. Hann inte få igång den till passet men har för tanke att köra lite intervaller på spinningcykeln imon innan jobbet så då får den premiäranvändas. Dags att märka hur mycket man mesar under träningen ;-)

Eftermiddagen har bestått av städning, packande och fix. Snart bär det av vidare för att lämna katt hos kattvakt och sen ha en nice fredagskväll med antagligen nån god mat, bra film/tv och framförallt bra sällskap^^

2 dagar kvar till Sälen! Ska bli så himla kul att få åka lite utförsåkning igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar