lördag 26 januari 2013

Trött morgonträning.

En riktig tröttpåse gav sig iväg tidigt ( kl.07.50 är tidigt på en lördag) för att träna lite innan jobbet. Kanske hade en timmes extra sönm passat bättre idag men jag hade ju bestämt mig att jag minsann skulle hinna köra lite intervallträning på morgonen. Sagt och gjort så kom jag iväg och det märktes att benen och hjärnan va trött idag. Dock så blev det iaf ca 35 min medelintensiv intervallträning och det fick duga när jag hellre lagt mig på golvet för att sova ungefär. Huvudsaken med dagens träning var ju faktiskt att testa pulsklockan och det gick ju alldeles utmärkt. Kommer bli min bästa vän och fiende^^

Får se om jag hinner med nån mer kul träning idag. Antagligen inte. Det vankas jobb, övningskörning, lite till packning och lite förefest utan efterfest då bilen mot Sälen går kl 08.00 imon bitti :-)

Det var grymt lockande att sova en stund till i morse men jag kom iväg.
Fröken finner sig till rätta i sitt hem den kommande veckan. :-) Alltid lite oroligt att lämna bort henne men tvivlar inte nånstans på att hon kommer bli bortskämd och trivas bra denna veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar