måndag 21 januari 2013

Omkullkastade planer.

Kan ha varit den sämsta träningshelgen på länge. Men det gör inte så mycket. Den planerade skidåkningen gick åt skogen pga av kyla (-24 är inge kul) och diverse andra klantiga incidenter. Som att jag skrev in fel PIN-kod på mobilen 3 ggr och hade inte min PUK-kod hemma. Och kom inte ihåg mitt lösenord till mina sidor på telia.se så jag fick traska till A6 och legitimera mig i Teliabutiken för att få en fungerande telefon igen. Kuljul.

Men i övrigt har det varit en bra helg. Lite festligheter i fredags då vi (Friskis&Svettis) vann Nöjesnytts årliga pris för bästa träningsställe. :-) Lördagen lurade jag min syster till Team Sportia för hon skulle få ett längdskidspaket i Examenspresent. Kvällen bestod av att umgås med familjen, äta massa god mat, tårta, chokladpraliner och tillslut slötitta lite på polisskolan nrjagvetintehundrasjukanske i gott sällskap. Kunde i princip rulla hem med allt gott som fick plats i magen^^

Gårdagen gick som sagt inte riktigt som planerat utan blev mest hemmafix, matlagning och sen jobb. Somnade relativ tidigt och det behövdes. Även om jag var grymmetrött i morse ändå.

Idag är det jobb, övningskörning och aerobic som är planerna. Får se om det går bättre idag^^


Grymt taggad på att komma ut och prova mina nya skidor och skidkläder.
Sadface. Men den nya Björn Dählie-mössan sitter som ett smäck :D
Min syster bakade den godaste prinsesstårtan jag käkat. Är inte så värst förtjust i dem egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar