fredag 18 januari 2013

Trött i kroppen och knoppen.

Efter att tagit ett extra pass i onsdagskväll var jag rätt kokt. Först träningsskola med barn, sen mitt eget boxpass och sen köra mitt boxpass en gång till fast en timme senare på en annan lokal. Var inte nådigt trött efteråt kan man säga och musklerna möra. Även mitt pass är ett mer instruktivt pass än många andra är jag kass på att ta det lugnt. Jag kämpar tillsammans med motionärerna och peppar dem som tusan.

Så gårdagen fick bli vilodag. Började med en hejdundrans stor och god frukostbuffé på Bernards tillsammans med några av mina bästa vänner och lite shopping på stan. Dagen kunde knappast börjat bättre. Sen blev det jobb hela kvällen. Det är grymt kul att jobba på ett gym där 99% av dem som går dit gör det för att det är roligt och går oftast ännu nöjdare därifrån.

Idag är schemat såhär:

10.00 - Akupunktur hos Sjukgymnasten.  
12.00 - Boxpass i City
14.00-19.35 -  Jobb på A6
20.00 - Festklädd och redo för Karlssons. Fest och Jnytts prisutdelning för diverse ställen i Jkpg.
Ex, Årets Träningsställe,Årets Cafe, Årets Matställe, Årets Butik o.s.v

Blev till att boka om tiden hos Sjukgymnasten då jag insåg att jag har lite att pyssla med här hemma och det blev lite för stressigt för att hinna med och cykla fram och tillbaka hela tiden. Så nu blir det fix, matlagning, snabbstädning och välja kläder inför kvällen.


Mina favoriter.
Mums!
Den här köpte jag häromdagen. SÅ himla god. Hoppas smaken kommer tillbaka nästa säsong!
Man kan ju alltid fula sig i speglar medans andra provar kläder ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar