torsdag 7 februari 2013

Bra kväll och bra morgon.

Gårdagens pass var superkul! Aspeppade motionärer och bra energi! Det ger så mycket postivit till mig som ledare när man märker att motionärerna kämpar och har kul. Fortsätt så! Hann även med ett kortare styrkepass på 30 min. Rygg + axlar. Väl hemma smakade det fint med korvstroganoff och ris, sen slank det visst ner lite godis till fotbollen också ;-)

Ingen ro och ingen vila än. Brukar egentligen vila på torsdagar men eftersom jag jobbar i helgen hinner jag inte med nån spinning så körde 6.45-passet i morse. Lite envishet och en klocka som ringde tidigt så var det bara att gå upp och sätta på lite gröt på spisen. Förut tränade jag nästan alltid på tom mage om jag tränade på morgonen men nu för tiden har jag märkt vilken skillnad det är att få i sig lite energi innan passet. Inte nån mastodontfrukost men lite lagom. Sen får det bli en lite större frukost nr 2 efter passet istället.

Har även hunnit med och jobba i 1,5 timme efter passet, varit hemma en stund och nu jobbat 14.00-21.35. Min enda fasta kväll i veckan nu för tiden. Det är kul med energin och farten som är på kvällarna när det är pass och mer folk. Sen är man lagom seg när man kommer hem.

Men nu sömn! Imon vankas boxpass och SKIDÅKNING! Lovely! Godnatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar