onsdag 6 februari 2013

Bitterljuva träningsvärk :D

Vad som var tanken i måndags var att köra ett snabbt och effektiv benpass på ca 30 min. Och det blev det + 30 min till då jag oväntat träffade på min pappa som kunde skjutsa mig till ett tåg jag skulle passa.
Så jag mördade benen lite mer än tänkt och satanigatan vilken träningsvärk jag hade igår och idag. Balettlektionen gick bra trots detta men efteråt var jag rätt kokt kan man säga. Tror jag nästan har sämst humör på tisdagskvällar innan jag fått i mig mat efter baletten. Haha. Men tur så vänder det snabbt när jag får i mig energi ;-)

Nu är det dags att bege sig till Svettisochhurtis och köra pass med massa goa motionärer. Benen kommer få jobba på bra ändå trots träningsvärk kan jag lova. Inget mesande här inte.

När jag inte beklagat mig över min träningsvärk idag så har jag städat, övningskört, gjort müsli, lagat mat, handlat och tagit det lugnt. Så efter passet ikväll ska det lagas lite till mat sen ska jag sjunka ner i soffan och ha det gött!

Näpp. Dags att hoppa upp på cykeln och trotsa detta tråkiga väder! Ordentligt med snö tack. Inte detta tråkiga blaskväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar