lördag 9 februari 2013

En aning bättre än förra gången!

Det går sakta med säkert lite bättre ute i spåret. Jag har kass teknik och åker som en kratta. Sakta går det. Igår hann en åkare köra om mig minst 3 ggr. Men det är ju så. Jag måste lära mig och ta det i min egen takt. Jag blir inte bäst på en dag ;-) Men det är roligt och det går bättre för var gång. Det är så himla gött att kunna träna ute. Det ger så mycket mer extra energi än att va inne på gymmet. Idag blir det en sväng till så om ni ser nån stapplandes i spåren uppe på Hallby så är det antagligen jag. Skratta lagom!

Ikväll blir det middag och bra umgänge med några av mina bästa vänner. Kanske en sväng till housefestivalen Insanity med. Man vet aldrig. Men först ska det tragglas skidåkning! :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar