söndag 10 februari 2013

Skidåkning, kämparglöd och lite ensamt.

Såja. 14 km. Inget Vasalopp direkt. Det gick inte så värst fort. Inte så värst snyggt. Men rekord. Längre än jag orkat åka innan. Och det får ta sin tid. Nästa gång orkar jag säkert lite till. Så är det ju. Man kämpar och kämpar lite till. I det mesta. I spåret, på gymmet, på löpningen, på cykelturen, jympapasset, osv. I livet. Vissa saker är enklare, vissa svårare. Men man kämpar:)

Tur att jag har världens bästa katt som alltid håller mig sällskap om jag känner mig lite ensam^^

Imon satsar jag på att va på gymmet 6.45.... Får se hur det går! Natti Natti!

3 kommentarer:

  1. Hejahejaheja! Grymt jobbat Ester! Jag blir så imponerad av allt du tar dig för! Kämpa påå:)
    (Förhoppningsvis smittar väl kämparglöden av sig på oss dödliga snart!) :*

    SvaraRadera
  2. Tack Sara! Ska vi inte ta ett gympass snart!? Jag behöver en träningskompis! Lovar att smitta av mig med motivation och pepp OCH inte köra lika hårt som förra gången ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha deal! Efter 17 på tisdagar, onsdagar och fredagar så är jag game! (;

    Snyggt med håret förresten!

    SvaraRadera