måndag 4 februari 2013

Trött-måndag.

I morse var jag tröttare än tröttast. Kroppen ville inte vakna till alls. 10 min innan jag skulle åka mot jobbet krälade jag ur sängen. Såg väl ut som en zombie antagligen. Har inte direkt mitt bästa humör på morgonen, haha. Men det är bara le och se glad ut så sprider man kanske ändå ett leende till en motionär eller fler :-)

Överlag har helgen varit bra :-) Hemmakväll i fredags med bra sällskap och Så ska det låta på tvn. Lördagen var lugn med spinning och gym på förmiddagen och fest på kvällen med vänner och melodifestivalen. Söndagen spenderades mestadels hemma hos mor. Sydde gardiner som bara den. 3/4 klara. Ska ha den 4:e klar i veckan är det tänkt. Finfint i lgh blir det.

Förra veckans träning såg ungefär ut så här:

Måndag-Torsdag: Skidåkning i Sälen
Fredag: Boxpass
Lördag: Spinning + Gym
Söndag: 50 min promenad.

Denna veckan är det åter till det normala :-) Ikväll är lite tajt dock. Slutar 16.30 och ska åka till Nässjö kl 18.07. Antingen köra ett snabbt gympass och sen åka direkt till stationen eller fara hem i mellan och vila en stund. Får klura lite på den. Då det inte direkt blev nån träning igår så bör ju ett pass idag sitta fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar