torsdag 28 mars 2013

Rörelseglädje.

Träning är nåt jag inte riktigt klarar mig utan. De som känner mig vet det och träning är bra för kropp och knopp, hjärta och själ. Igår var det verkligen för hjärta och själ. Körde ett lättare boxpass med träningsskolan och man blir inte annat än motiverad av att se att barnen tycker det är roligt att träna och kämpar på så bra. Detta följdes upp av mitt vanliga pass och igår kändes motionärerna lite extra peppade och så var nog även jag. Då går man därifrån sen lite extra glad att kunna motivera och peppa andra.

Nu ska jag ta med den känslan och bränna av ett grymmepass i gymmet innan jobb. Träning är fantastiskt bra om man vill avreagera sig lite och hitta fokus.

Längtar till morgondagen. 13.00 tar jag påskhelg.

Trött och ej så snygg efter en stunds jogg. 
Kickar extra energi med Celsius innan gym.
Våffeldagen häromdagen. Nomnom.
Sktier i om det är -10. Skinnjackan är här för att stanna. VÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar