måndag 11 mars 2013

Träning, godis och tulpaner.

Kort och gott. Förra veckans träning.

Måndag: 40 min löpning
Tisdag: 45 min gym + 120 min Balett
Onsdag: 30 min löpning + 55 min Boxpass
Torsdag: 45 min gym
Fredag: 55 min boxpass
Lördag: 45 min gym + 70 min jympapass.
Söndag: Vila

Bra vecka där och börjar få in gymträningen lite mer igen. Blir en hel del tidiga morgnar då senaste tiden har jag haft en förmåga att vakna av mig själv okristligt tidigt och inte kunna somna om då hjärnan verkar gå på högvarv. Lika bra att använda tiden då. Då uppskattar jag ännu mer det fördelaktiga med att jobba på ett gym. Jag kan gå hit och träna innan vi öppnar.


Slank ner lite godis också.
Fantastiskt fint med sol men kallt som tusan. 06.20 i fredags.

Förgyllde hemmet mitt med lite tulpaner.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar