tisdag 30 april 2013

Det blir vad man gör det till.

Idag möttes jag av ett mesigt platt däck på cykeln. Det är ju inte världens roligaste sätt att starta dagen på. Lite lätt grinig bli man ju. Så det var bara att vända igen och börja promenera mot jobbet.

Så till det "positiva" med det här. Jag kommer få öva på att byta slang när jag kommer hem. Och eftersom det nu ändå är punka på den så gör det inte nåt om jag misslyckas. Jag kommer ju ingen vart på den ändå. Såfall får den stå i delar nere i förrådet tills jag kan få experthjälp av nån^^ Jag var dessutom i god tid så hann ändå till jobbet med god marginal. :-)

Så det kunde ju gett en dålig dag men än så länge satsar jag på att tro på mig själv och att jag fixar att byta slangen. Får se om jag är lika motiverad när jag satt igång. Blod, svett och tårar tror jag mer på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar