onsdag 24 april 2013

Don't let bad things get to you.

Efter en natt av kassa drömmar jag helst hade sluppit var man inte supertaggad på morgonen. Ville hellre ligga kvar i sängen hela dagen. Men som titeln säger. Don't let bad things get to you. Jag hade bestämt mig redan igår att jag skulle upp och gymma på morgonen och inte tänker jag låta nåt förstöra det. Sagt och gjort var jag på gymmet 7.30 och körde igenom ett riktigt bra rygg/biceps-pass. Även om man inte alltid är så taggad innan ett träningspass så är känslan efteråt ändå alltid värt det. För att inte tala om hur gott det är att äta frukost efteråt. Återhämtningen och att fylla på med rätt energi bygger kroppen! :-)

Hela förmiddagen tillbringades senare med Eve med sångträning, massa pratande, gnällande, peppande och allt där i mellan. Sånt man har vänner till. De är grymma på att få en att inse saker och ting när man själv har lagom kaos i skallen ibland. Fortsatte eftermiddagen med kvalitetsfika med Rebecca och insåg att det var alldeles för längesen man sågs. Ändring på det!  :-)

Kvällen fortsatte med positiv energi från peppade motionärer som kämpade på grymt på boxpasset. Man går verkligen alltid därifrån med ett leende. Det är kul att se dem kämpa, inspirera, peppa och att så många av dem kommer tillbaka. Då måste man ju göra nåt bra.

Nu har jag dessutom precis i princip för första gången bytt däck på cykeln själv! Iallfall ena däcket. Med väldigt mycket tips, lite hjälp och pedagogiskt förklarande av en kompis.(Det andra däcket fixade han samtidigt^^ ) Grymmetacksam! Nu slipper jag smattret från dubbdäcken och det kommer ju kännas som att cykla på en racer....nästan. Lättare kommer det gå iallfall. Thanks!

Så håll tummarna för jag slipper tråkiga drömmar. Orkar inte lägga mer energi åt det...

Trötta tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar