tisdag 23 april 2013

Redheads have more fun!

Grymt kul musikalövning igår. Spännande att allt ska sitta om 2 veckor. Det kommer gå finfint tror jag. Men det ska samtidigt sen bli skönt att ha mina lediga måndagskvällar igen. Att dra hemifrån kl 6 på morgonen och sen komma hem strax innan 22 är lagom tröttsamt.

Tanken var även träning innan jobbet idag men kroppen sa stopp och ville hellre ha sömn. Då de senaste dagarna inte innehållt så mycket av den varan så får träningen vänta. Man måste lyssna på kroppen ibland. Nåt ska jag nog hinna klämma in under dagen.

De flesta av mina vänner är nog rätt vana vid att jag byter hårfärg titt som tätt. Det är ju så kul när man kan variera. Sen att jag dessutom ofta planerar väldigt långt i förväg. Som nu har jag ju ljus färg lagom planerad till sommarn men även där var en baktanke redan från början. Till hösten kommer jag kunna färga tillbaka till en riktigt grymt snygg röd färg igen. Riktigt sprakande och lysande färg. Känner mig nästan lite tråkig när jag är blond/brunhårig. (No offence mot er som har de färgerna. Ni passar bättre i dem än mig) Rött passar nog bäst till mig, min personlighet.

Så i sommar blir det till att passa på att använda alla färger som inte passar till rött. Rosa, orange osv. Sommarn kommer bli grym. Bra väder, semester, varma kvällar, och bra människor. Startar sommarn i smyg ju den 24:e Maj. Då det bär av till Barcelona med mor och syster. Bara 31 dagar kvar nu!
Så himla skönt att ha nåt att se fram emot. Det kommer bli super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar