tisdag 7 maj 2013

Äntligen lite vår

Nu kan man nog ändå säga att våren faktiskt har kommit. Det är så skönt. Hoppas det håller i sig, iallfall värmen. Gårdagen bjöd på superfint väder och idag likaså. Det blev ingen cykling för mig igår av olika anledningar men hann se ett glatt gäng svisha förbi när jag var på väg ut på löptur istället. Hörde rykten om att det samlades 160 cyklister som sen cyklade gemensamt genom stan. Läs mer om det här. Hann även med en bra körlektion och är inom sisodär 20 min på väg till körskolan för att skriva in mig.

Har hunnit lapa lite sol på min brors balkong. Har man ingen egen får man låna! Sjukt gött! Blir en sväng till gymmet lite senare också. Senaste veckorna har det legat lite på is. Blivit mycket konditionsträning istället och mina vanliga pass. Men ikväll får det nog bli ändring på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar