tisdag 7 maj 2013

Minigolf-vinnare!

En kanonbra eftermiddag. Det behövde jag. Senaste veckorna har varit så upp och ner och idag på morgonen var det sådär men eftermiddagen klaffade perfekt. Enkel men bra.

Hann sola en sväng innan och det är så gött att det är varmt. Har äntligen skrivit in mig på körskola. 3 lektioner bokade och risk 1:an. Det kommer ta måånga lektioner men nu har jag iallafall satt igång. Drog sen direkt till gymmet för lite träning. Då jag inte riktigt hade bestämt mig för vad jag skulle träna hamnade jag på ett TRX-pass istället och det var ett grymmepass som hette duga. Kvällen avslutades med minigolf tillsammans med bror och Jonas. Ni kan ju gissa vem som vann.... Jo Jag! Kanske borde satsa på en karriär inom minigolf? ;-) En lagom lugn och bra kväll med vänner. Thanks!

Nu dags för sömn. Godnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar