fredag 3 maj 2013

Ett år utan sommar.

Göteborgresan var precis så bra som planerat och lite bättre. Även om man var lite trött på morgonen när kl ringde vid 5. Förmiddagsfika med Alex och sen umgås hela eftermiddagen med bästa vännen Malin. På tok för tråkigt att ha några av sina bästa vänner i andra städer. Hann även hem såpass tidigt att en kvällspromenad med kompisen Anna. Jag släpade med henne och hennes trötta tävlingsben ut på en runda runt sjön. Pepptalk, skvaller och allt sånt där nödvändigt.

Idag vankas ledighet. Hade planerat en välförtjänt sovmorgon. Ställde inte ens klockan för jag visste att jag ändå vaknar i relativt god tid. Surt sa räven. 6.45 var jag klarvaken. Men det gör inte så mycket. Jag ska snart äta frukost i lugn och ro och njuta av att inte stressa.

21 Dagar kvar till Barcelona. Kommer gå snabbt! :) Sommarn här i Sverige får gärna ta och komma lite snabbare med.

Idag...
Vaknade jag... 6.45
Känner jag mig... Hungrig
Äter jag... Grötfrukost och ägg
Tränar jag... Box och säkert nån promenad
Lyssnar jag... Kent
Motiveras jag... Av mina vänner
Planerar jag... Resan till Barcelona


Gårdagens minilycka var att hitta en flaska vatten jag glömt att jag köpt ett par dagar tidigare. Speciellt när jag kom till jobbet varm, med huvudvärk och törstig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar