onsdag 8 maj 2013

Summertime

Sicken dag. Den har gått så snabbt så jag knappt hunnit tänka. Vilket i vissa fall är bra ;-) Har hunnit med Miljöutbildning, Övningskört, fixat och storhandlat till kurs, handlat mat till mig själv, lagat storkok x 2, 1 boxpass och sen jobbat några timmar. Lägg sen till en härlig begynnande träningsvärk i nästan hela kroppen också. Lagom mör nu. Men det har varit en bra dag. 

Idag: 
Vaknade jag... 07.00 ungefär. Den vanliga tiden^^ 
Äter jag... Mycket! Träning + mat! 
Motiveras jag av... "Mina" grymma motionärer. SÅN härlig energi och de ger verkligen allt!
Tränar jag... Box! 
Känner jag mig... Mör i kroppen.
Längtar jag... Helgen! Världens bästa syster kommer hit.
Lyssnar jag på... Mumford & Sons

På vägen hem från jobbet nu ikväll kände jag äntligen lite vår/sommarkänslor. Blev löjligt glad på den korta cykelturen hem. Det var sådär kvavt ute, precis regnat. Då luktar det sommar. Och så ser man hur träd/mark osv. bara har sprakat ut på mindre än en vecka känns det som. Har verkligen längtat efter våren/sommaren och nu känns det som att det äntligen är på rätt väg! Allt känns konstigt nog lite lättare då.

Nu har jag dessutom skrivit in mig på körskola! Nu börjar det äntligen närma sig. Lektioner bokade och så småningom har jag det gjort! Bättre sent än aldrig.

Dags att sova så man hinner vila lite innan träning imorgon bitti! Rörelseglädje. Kom i håg det! Det ska vara kul att träna också! Lite mer tankar om det nån annan dag. Träning är inte bara ett måste. Det ska vara kul också.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar