tisdag 18 juni 2013

Allt och lite till.

Vilken härlig dag det har varit! Har hunnit med precis allt det jag planerade att hinna med under dagen. För att snabbt summera: Jobb, MTB i vattenledningsparken (villade bara bort mig lite), hem igen och laga mat, vidare till Fia för sångträning och lunch plus solning, jobb igen, Upp med jobbet till Stadsparken för minigolfturnering, räkmacka, glass och tillslut lite finfin klurig övningskörning med pappa uppe på Bymarken.

Dagen har gått snabbt och det har varit en hel del cyklande överallt så benen är lite sega men de är pigga i morgon igen. Så håll tummarna för fint väder! Härligt med en sån himla bra dag. Snart vankas även midsommar. Det ska bli minst lika bra och lite bättre! Funderar på hur man ska lägga upp träningen de dagarna. Strunta i det helt eller ta med en omgång träningskläder + löparskor. Mina vänner lär ju tycka jag är  överdriven. Men vill ju gärna hålla uppe träningen. Hur brukar ni göra?

Vattenledningsparken. Segt att cykla dit (uppför) men finfina stigar att utforska och helt okey utsikt att starta dagen med.
Skog och natur. Härligt för kropp och knopp
Stekt halloumi, sallad och ägg. Smakade fint efter träning.
Eva och Andreas visar sina skills. Men jag vann iallfall av oss tre! 
Härlig avslutning på dagen med mina fantastiska kollegor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar