söndag 14 juli 2013

Sån där bra helg som ger en go känsla i magen.

Sicken helg! Grymt bra start på semester. Hunnit med allt och lite till. Hamnade i Hallby och dess mtb-spår i fredags och sannerligen en känsla av rädsla och adrenalin igen. Svårt och tekniskt för mig som rookie men grymt kul. Resten av helgen flöt bara på. Idag har varit en riktigt slappdag. Sångjobb i förmiddags, fika med Alex och tillslut lite löpning och gym. Därimellan har det bara varit chill :P Skönt att bara ta dagen som den kommer. Kändes gött att avsluta helgen med ett bra träningspass.

Veckans träning blev lagom:
Måndag: Boxpass
Tisdag: Gym
Onsdag: Gym
Torsdag: Vila
Fredag: Mtb
Lördag: Vila
Söndag: Löpning + Gym

Rikskortet följer givetvis med nu när jag ska iväg i veckan så jag även kan besöka gymmet i de andra städer jag ska hälsa på! Andra kanske chillar och skippar träning på semestern, jag ser det mer som ett ypperligt tillfälle att hinna med desto mer och slippa stressa till och från träning. Det är dessutom alltid kul att besöka nya Friskis-lokaler/föreningar och se hur de har det :-)

Så det är en sån där go känsla i magen jag tar med mig från denna helgen. Den där goa känslan man får av sina vänner, av sin familj, av att göra det man tycker om. 

Den främre är numera min cykel. Löjligt nöjd! 
Schteek på stranden med fina vänner.
Sola och ha det gött! 
När solen går ner över Vättern går det inte klaga på utsikten.
Löpning + gym - Check! Trött och nöjd :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar