onsdag 11 december 2013

Viss vänskap rostar inte!

Det har inte blivit mycket tränat denna veckan hittils men har minsann långväga besök från Gbg av en av mina bästa vänner så det gör inget! Snart har hon varit min vän i 10 år och lika kul har vi fortfarande! Så här bjuder jag på ett par gamla bilder på oss. Svart hår och svår eller?
 
Oavsett om vi bor i olika städer och inte träffas så ofta är hon en av de i min närhet som alltid får mig att må på topp och va glad. En människa som ger sån där härlig energi! Alla har säkert några sådana vänner i sin närhet. Håll hårt i dem och ge lika mycket tillbaka. Visa uppskattning för dem du tycker om. Om det så bara är en extra kram. Gör det idag vettja. En extra kram, en extra komplimang, ett extra leende eller nåt som bara visar din uppskattning.
 
 2008 nån gång kanske?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar