torsdag 10 januari 2008

God Dagens.

2007 var ett händelserikt år precis som alla andra. mer eller mindre. Både bra och dåliga saker hände. Vi skippar de Dåliga va?

En bra sak. En av de bästa faktiskt.-------> Henrik Ståhl.
Såklart! En snubbe jag träffade lite random för två år sen, är nu min karl. Jag gillart!

Här kommer en lite kort Sammanfattning av det gånga året:


Januari.
Drog ihop feta nyårsfesten hos therese m.fl.
Henke-Cris-Hugo kom.
Plöjde O.C säsongerna 1-2 på typ en helg.
Jag och Sara Förevigade snön och lät våra barnasinnen komma fram.


Februari.
Hade en oförglömlig vistelse i Enköping/Stockholm med Malin.
Mailn slog Lara Craft Med hästlängder.
Pappa Åkte till Egypten med Biggan.


Mars.
Jag blir tillsammans med Henke i smyg.
Cris och Henke kommer och bor hos mig.
Intohimo hade Release för sin nya Skiva.
Hade Gravidhäng med Charlie.
Vi åker på Körresa till Prag och tävlar på Prinskorvar.


Mars.
Kommer hem från Prag.
Drar till åre och åker skidor.
Spelar Finns ute på Ängen hela kvällarna.
(F.i.s)


Maj.
Pappa och Biggan gifter sig.
Vi går på Bal.
Jag drar med mig Henke på Modevisning för att titta på Joe.


Juni.
Jag tar Studenten.
Henke Följer med och Rider hos Sara.
Jag börjar jobba på Telia.


Juli.
Jag köper ny Dator.
Det är översvämning hemma.
Jag får en Nintendoväska av Henke.


Augusti
Åker Till Frizon med Hank.
Jag flyttar till markaryd.
Slutar på Telia.
Börjar på Allmän Show och Musikal.


September.
Jag fyller 19 Bast.!!
Jag får ett Playstation2 av Henke<3
Min dator försvinner.


Oktober.
Jag åker på semester till Gran Canaria.
Flyger altså för första gången.


November.
Är hemma på lov på Tallbacken.
Träffar min räka.
Träffar min Charlie.
Börjar repa inför Krogshowen.


December.
Hade premiär för Krogshowen.
Jag Fixade håret en gång till.
Det blev Jul hemma.
Firade Nyår med Malin och Henke.


Mer än så blir det inte. Men det var ett trevligt år.
Förhoppningsvis blir det kommande året bättre. Man kan ju hoppas iallfall.
Det börjar bra. Jag har redan brutit mitt nyårslöfte.! Ha!
Nope. Dags att göra sig lite fräsch och ta sig in till storstan för att spendera pengar, och sen tillbringa (lägg märke till att jag säger "tillbringar" för man kan inte spendera tid. Eller hur var det baby?) tid med Min kära Fänrik Ståhl.


Take care and GoodNight Suckers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar