tisdag 18 mars 2008

Dagarna...

...Passerar här i Markaryd och inget händer som vanligt. För var dag som går inser jag att jag egentligen ALDRIG mer vill bo i ett sånt här skit ställe. Eller jo. jag kan göra det om det inte var så LÅNGT till närmsta stad och att bussarna gick oftare och inte sista bussen hem går vid 20.00!
Dagen har Bestått av HÅRD träning och minst sagt spännande Taimassage, min kropp är ännu inte helt återhämtad av Sebastians försök till massage. han kommer inte må mycket bättre nästa vecka när jag ska försöka ge mig på det här med Taimassage. hahah.

Morgondagen kommer att bestå av bara Oliver! Teater alltså. Barnteater.
Jag spelar Bet. En Ung tjej som är en av de äldsta i Fagins ficktjuvsgäng typ. Det blir roligt att hitta kläder till det sen. Det utspelar ju sig på 1850-talet.
Jag och carin Förgyllde vår Toalett med Bilder häromdagen med. Väldigt fint. Den var så tråkig innan.



Måste städa klart mitt rum ikväll också. Och diska. Och Packa. Borde väl börja röra mig.

Aja. Nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar