söndag 16 mars 2008

Internetberoende till Max.

Jag vill ha internet på mitt rum snart. Jag är så trött på att behöva traska bort till datasalen så fort man ska göra nånting och samtidigt får det mig att inse mitt härliga beroende av internet. Men inte gör det något. Jag trivs med att sitta framför datorn 24 timmar om dygnet. Men just nu är det inte så för min sketna skola inte kan fixa internet och dom har hållt på att försöka fixa det sen jag började här och det drar ut på tiden.

Igår var min kära och festade med stjärnorna, Stjärnorna i den benämningen schlager.
Pirelli, Bentzing, Amy och alla de andra. Kul för honom så klart. Det ligger en aning avundsjuka i mig. Inte för att få festa med kändisar men för att få gå ut och ha roligt en gång snart. Det var en stor Påminnelse om att jag bor i en Liten Skithåla där det inte finns något och inget händer. Jag vill inte bo här längre!!! Och det värsta är att jag kanske kommer komma till ett ännu mindre ställe för min utbildning. Jag vill ju det här så jag får väl offra min fritid eller vad man ska säga. Allt för att jag ska kunna utbilda mig till en bra Musikalartist. Vi får väl se hur det går med det.

Jag hoppas att solen skiner imon så att jag kan få lite vårkänslor. Jag längtar nåt så sjukt till sommaren. Och till att få komma hem. Det gör jag som tur iallfall på onsdag eller torsdag. Det ska bli riktigt skönt. Min kära mor kommer till och med hit och hämtar mig och hälsar på mig i ingenstans. Det är nice.

Men hem är lika med jobb. jobb är lika med ångest och stress. Så just det lockar inte hemåt. Men jag tror jag ska dra till mitt kära Bongo på Långfredagen och Kika på När Daniel Karlsson sjunger och spelar typ eller nåt. Han Och Amande Jensen är tillsammans för den delen. Inte så överraskande. Det har väl ryktats en hel del om det.






För att visa mitt lätt galna sinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar