torsdag 20 mars 2008

Hemma i Jkpg

Då var man hemma igen. Det är väldigt nice. Har varit på jobbet idag och fixat med alla mina lösen så att allting fungerar tills nästa vecka. Jobba hela nästa vecka är väl inget att se fram emot direkt men extra inkomster är alltid välkommet. Haha.
Sen var jag och mamma och hadlade till Påsk och Jag ska BAKA! Det kommer att bli spännade och kul. Vi får hopaps att jag inte bränner ner hela köket och att det blir goda kakor.
Fika var också ett måste idag och vi drog oss till Gustafs Konditori i Huskvarna och det var billigt gott och bra. Och nu sitter jag hemma framför datorn och kommer sitta här tills Fänrik kommer hem och han ska få sin lilla överraskning.

Ingen träning idag. Tar vila i en vecka nu. Eller typ iallfall. Få se om jag orkar göra nånting hemma på kvällarna. haha.

Systern kom hem nu. Det var en trevlig återförening. Henne har jag inte träffat på länge :)
Tänkte städa lite här med. Då blir nog Fänrik glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar