söndag 16 mars 2008

Trött och Godissugen.

Snart bär det av till affären. jag känner det stränga behovet av choklad. Imon blir det tabu igen. måste äta en till Chokladbit den här helgen,

Den här dagen började in bra men slutar bättre hoppas jag. Jag vaknade allt för tidigt och kommer på att jag inte har någon frukost. Så jag sitter på mitt rum och kollar på ingenting på tv och väntar på att klockan blir så mycket så att jag kan äta lunch, Jag är fortfarande skittrött och somnar efter lunchen tills Sofie komemr och väcker mig. vilket var väl bra igentligen eftersom jag inte kommer kunna sova inatt om jag sover på dagen.
Min Fänrik Ståhl ringer mig ochjag är trött och grinig och dum nog som jag är låter jag det gå ut över honom. Förlåt ännu en gång för det min kära.
Bitter och bitsk går jag till Affären för att jag måste ha choklad och köper 4 bountychokladdubbelbitar och äter upp när jag kommer hem medans jag tittar på Grey's Anatomy. (Jag vet inte ens hur det stavas?!)
Trevligt nog skiner solen och det gör mig lite gladare tills det faktum kommer att det börjar regna på mig medans solen fortfarande skiner. Det gör mig ännu mera Bitter.

Nu ska jag dansa tills jag svimmar för att få bort den där himla chokladen och tills jag mår lite bättre.

Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar