onsdag 28 januari 2009

Åh nej!

Åh! Nu måste jag gå på stan själv. Jag som hade hoppats på att få sällskap. >.<
Det är egentligen ingen fara att gå på stan själv. Jag gillar ju det här med att prova kläder o.s.v. Men jag behöver också äta och det gillar jag inte att behöva göra själv. Gå in på ett café alldeles själv, beställa en macka och en dricka och sitta själv vid ett ensamt bord.

Okej om man har en bok eller tidning eller liknande att sysselsätta sig med men just idag har jag inte det och jag går dessutom runt i träningskläder. Sunkig som ett vrak. Som ni ser.

Och jag har så dåligt med pengar att jag inte ens har råd med en tidning ens. Tragiskt.
Och då måste jag sitta alldeles själv inte ha något att läsa i.

Det ger mig obahgliga påminnelser om de allt för många gånger jag satt själv i matsalen när jag var liten och alla tittade konstigt på mig och ingen ville göra mig sällskap.

Men tur att det inte är så längre. Två timmar går fort^^ Kanske är onyttig och tar Donken.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar