onsdag 13 februari 2013

Expriment, skidor och semlor.

Yes, måndagens expriment slutade med lejongult hår men så är det. En övergångsperiod när man varit mörkhårig och vill bli lite ljusare igen. Så jag kommer att gå med mössa i en vecka men det handlar ju om att bära upp den färgen snyggt ändå. And I will! Om nån månad kan jag jämna till det med lite slingor o.s.v. Så kommer det inte se riktigt lika illa ut^^
Hoppade in och körde ett gött pass igår med ett 40-tal härliga och peppade motionärer. Det är så kul att peppa och motivera andra :) Senare intogs det fika på Johans och det slank ner en supergod kladdkaka. Semlorna var slut..... FAIL. Så ska se om jag kan äta en kanske idag eller imorgon! Mums!

Ska in stan senare och hämta mina nya(!) längdskidor. Det visade sig att det var nåt fel på de andra så de fick reklameras. Kanske därför jag är så långsam? Man kan ju önska att det var det iaf... Så i helgen bär det av ut en sväng igen. Yey!

Ikväll laddar vi för ytterligare ett pass med grymma motionärer och lite styrketräning efter det. Sen tänker jag ta en lååång välförtjänt dusch, äta nån god mat och gosa ner mig i soffan resten av kvällen :-)

En hel del färg gick åt.
Wear it with style! Orangegult hår är det som gäller ett tag nu^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar