måndag 18 februari 2013

Summering träning och choklad.

Så fick jag äntligen min semla. En dag för sent men den smakade himelskt gott! Hade sån superenergi efteråt att jag körde dubbelpass :D

Aja, Snabb summering av förra veckans träning som blev en hel del.

Måndag: 40 min löpning
Tisdag: 55 min Box
Onsdag: 55 min Box + 45 min Step
Torsdag: 40 min löpning
Fredag: 45 min SpinIntervall + 55 Box
Lördag: 6 km Längdskidor (kort pass då pappsen skulle åka Rallarloppet dagen efter, 4 mil....)
Söndag: 45 min styrketräning

Så en bra träningsvecka även om styrketräningen lyser lite med sin frånvaro. Men tanken är att det plus lite annat ska struktureras upp inom kort. Bland annat så kommer jag spara in på lite godispengar de kommande 3 månaderna. Det har blivit lite väl ofta med godis på senare tid och känner att jag borde dra ner till 1 gång i veckan igen så jag slipper det här suget men framförallt sparar jag pengar på det. De pengarna kommer läggas i en speciell "shoppingkassa" till: "Trumvirvel".... BARCELONA! Dit jag, min mor och syster ska åka i slutet av maj.

Fram tills dess ska även lite andra mål sättas men det återkommer jag med :-)

Ikväll vankas spinningpass och sen fika med min vän Fia som så snart/delvis redan flyttat tillbaka till Jönköping! Alltid kul att kunna ha nån att träna med och sen hinna tjöta lite också.

Semla!
Chokladhjärta på Alla Hjärtans-dag. Trots denna överhetsade dag så hoppas jag ni spred lite extra kärlek och glädje. :-) Jag mumsade chokladhjärtan på jobbet jag.
Mat efter tränings smakar alltid bäst!

Den kära spinningcykeln. Ikväll ses vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar