söndag 14 april 2013

Intervaller, ägg och dåligt väder.

Dagen började tidigt med ambitionen med att ta ett varv runt sjön och sen ta frukost i lugn och ro innan jobbet. Så blev det inte. Molnigt och kyligt ändrade jag mina planer. Åt lite minifrukost för att inte träna på tom mage, diskade och drog till gymmet innan jag började jobba. Körde intervaller på löpbandet och det var jobbigt som vanligt^^ . Kände dock att utan att ha ont i muskeln så hade jag orka lite till! :-) Fick bli gå/kuta-intervaller 60/60 x10 plus upp och nedvarvning. Fick räcka idag:-)  Får se hur kurvan ser ut sen när jag kommer hem.

Kokade som vanligt ägg till frukosten men äggkokarn ville inte göra sitt jobb. De blev inte löskokta:-( Ilandsproblem ;-) Nu jobb hela dagen fram till 19.00

Kom och träna vettja ;-)

Inte lika gott :-(

Standardfrukost ala Ester. Gröt och ägg. Nomnom! 
 

1 kommentar:


  1. Det var så härligt väder idag, 13 grader ,jag gick ut en sväng tvättade bilen och vinterdäcken lite fort och köpte lite chips och dricka. Blir så fucking glaaaaaad när känner värmen och solen.
    / http://vaderkarta.se/

    SvaraRadera