måndag 22 april 2013

Låt förnuftet hålla dig uppe.

Ja, efter förra lite personliga inlägget och en lite lagom kass helg så satsar jag på att denna veckan och överlag tiden framåt blir bättre. Tjänar inte nånting på att lägga energi på nåt man inte kan förändra. Det svider men det är inte min förlust. Men att det skapat en negativ bubbla går inte undvika och det är dags att ändra på det! Dags att lyssna på förnuftet.

Snart bara en månad kvar till jag ska iväg till Barcelona och det ser jag fram emot grymt mycket. Sol, god mat, vin, shopping med mamma och syrran. Helgen innan kommer bli lika grym med Eurovisionfinalen nere i Malmö med fantastiska vänner! Kommer bara våren snart också så kommer det bli awesome.

Btw, jag har en plats i Göteborgsgirot om någon vill ha.
Kommer tyvärr inte att använda den själv. :-(

Förra veckans träning slutade lite blandat.

Måndag: 45 min styrka
Tisdag: 45 min styrka + 60 min balett
Onsdag: 55 min Box + 60 min promenad
Torsdag: Vila
Fredag: Ofrivillig Vila
Lördag: 40 min jogg
Söndag: 50 min jogg.

Tacka vet jag löpning. Det rensar tankarna och man får klarhet på saker och ting. Så trots att jag inte kan springa så långt och fort så kommer det bli en hel del av den träningsformen framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar