tisdag 25 juni 2013

En gång lantis alltid lantis?

Startade dagen med en finfin cykeltur i Strömsbersskogen idag också. Börjar nästan att bli en rutin nu. En rutin jag gillar helt klart. Då jag varit lite halvkrasslig blev det en rätt lugn tur på ca 1 timme och det var alldeles perfekt. Då gps:en strulade på plusklockan vet jag varken tempo eller distans men gör inte så mycket. Kände att jag vågade släppa på mer i backarna, pulsen smet inte iväg lika mycket och jag känner mig lite säkrare för varje gång.

Nåt som också är bland det bästa är att komma ut i skogen, känna dofterna, höra fåglarna, se all grönska och nästan slippa ljuden från stan. Som min mamma så fint och rätt träffande skrev på min Instagram till sista bilden här nedan: "Du är ju lantis i hjärtat" Kunde nog inte sagt det bättre själv.

Dags för skönhetssömn och vakna piggare och laddad för en bra dag imorgon med!


Alltid bästa frukosten. Havregrynsgröt! Här med lite extra energi med Celsius med.
På väg mot dagens runda genom fina Liljeholmsparken.
In mot skogen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar